tisdag 23 augusti 2011

Tisdag

Idag har ja varit på sjukhuset och tagit prover och sedan kollat en knöl bakom örat, knölen trodde läkaren var ett kvar-tecken från min lilla förkylning förra veckan. Skönt det, man blir så nojig ibland.
Någon hade läckt blod igenom hela Sahlgrenska så det var en städbil som åkte fram och tillbaka, lite creepy :).
Är iallafall stolt över att jag gick dit och hem även fast ipoden tog slut på batteriet efter en kvart och att jag vart erbjuden skjuts av broder. Men det var riktigt skönt att gå i solens sken idag.

Annars har vi inte gjort så mycket idag, tömde diskmaskinen på vatten eftersom vi måste försöka laga den ikväll( den vart något slags stopp i den igår-troligen mitt fel..ooops). Vart korvstroganoff idag med en lite chokladpudding till dessert.

Undrar om det är något bra på tv ikväll? kanske skulle surfa runt och kolla.
Är lite letsam efter en rolig enkel 1-årstårta till Snoddas många kalas. Längtar tillbaka till Gusselby och all gemenskap och umgänge med alla, förra helgen vart ju bara en liten aptitretare, men vi får allt ta och åka upp igen snart. Sen så är jag sugen på en tur till Ullared en sväng och kolla om utbudet har ändrats sen sist vi var där.

Over n out....//Babsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar