torsdag 25 augusti 2011

Blött ute, varmt inne =)

Snoddas och lite jag...
John,Pillan,Lotta,Per och Pappa..

Ska egentligen inte klaga men våran lägenhet är så varm, men va fan värmen ingår ju i månadspriset så det spelar väl ingen roll. Mer än att Snoddas springer runt i shorts och jag i kortbyxor varje dag-härligt att gå i slapparkläder.

Har beställt ett par skor till Snoddas och en adidaströja till mig(har alltid varit så snål men nu kostade jag på mig en)+ en långärmad Converse tröja till Per. Sen så har vi beställt lite saker till Snoddas tårtor som vi ska bjuda på hans flera kalas.

Dagens lunch idag vart tacopaj och till mellis tzatziki med morotsstavar och pitabröd. Imorgon blir det nog fläskfilé och champinjonsås tror jag.
Fick hem lite bilder från Säfsen idag också, så roligt med kort man helt glömt bort.

Nu ringer mamma=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar