måndag 22 augusti 2011

Back in the vardag

Ja nu börjar veckorna rulla på igen som vanligt, på gott och ont. Tur är att Per vart så begaistrad i att hänga i skogen så han vill åka hem till Gusselby i början av september igen..jippi.. då ska jag hinna plocka lite svamp och lingon för det hann jag inte denna gång.

Idag vart det köttbullar m mos och lingonsylt..yummie yummie.. det är så gott med riktigt hemlagad husmanskost. Även fast jag just nu har pippi på chili cheesen på Macdonalds=).

Imorgon prover och ska kolla en sak hos läkaren.Wish me luck...
Ska nog gå både dit och hem tror jag fast denna gång ska jag ta med lite musik, så boring och traska i trafikruset i asfaltsdjungeln.

Har kollat upp det där med "Hyr & Ställ"cykel grejen men man måste köpa abonnemang för at få ta en sån. Jag och Linnea ska nog dela på ett sånt för då kan hon cykla till jobbet och jag till sjukhuset. Det var inte så dyrt heller har ja för mig att jag tyckte.

nej nu ska jag duscha och kolla lite på Top Gear med min karl.

take care of your nearest...XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar