söndag 7 augusti 2011

Nya tag!

Ja nu är det slut på allt rotande i skåp och hörn efter snask och liknande. Kan inte fortsätta så här, visst att jag inte har kunnat göra så mycket annat än att äta, men va fan, inga kläder sitter bekvämt längre. Visst hellre knubbig än död men det måste ju finnas en gräns =). Ska börja äta mer regelbundet och mer nyttigare, går lättare nu när Per börjar jobba eftersom han äter jämt så oregelbundet, min viktbalans klarar inte det. Det var skönt när man jobba för då var man mer regelbunden i maten.
Man har en bild av hur man ser ut naken, i kläder, i bikini mm, men sen när man kollar på kort ser man hur fel syn man kan ha på sig själv. Ska ner till gymmet runt hörnet och kolla vad det kostar med ett gym kort, lite muskler skulle ja allt behöva, konditionen kanske ja inte kan uppnå mycket med, men lite muskler skulle nog bara göra nytta för mig.

Det sjuka är att nu tänker jag att tänk om ja ändrar något i min livsstil som gör att cancern växer. Sjukt va.. man blir paranoid vissa stunder...

Idag vart det kräftsoppa och ostchips och till kvällsmat tzatziki m paprika och morotsstavar, så gott!!!

Kram!

1 kommentar: