torsdag 23 februari 2012

spelar nog ingen roll...

vad jag sa till Per, eftersom hela rutan vart ett stort virr-varr av färger och linjer efter en stund, men ljudet funka ju iallafall=).
Ringde iallafall när han var på hem och berättade det- han vart inte glad... på mig alltså...
Men det bryr ja mig inte så mycket om, visst, tycker också det är en jävligt jävligt onödig kostnad men olyckor händer, tv:n var ju inte helt purfärsk heller.

När vi är hemma på dagarna så kan ja inte sitta och hålla fast han hela tiden eller leka med han varje sekund sida vid sida, ja måste ju kunna laga mat,diska,lägga i tvätt och låta han leka fred.
Det var ju inte så att han stod och slog med en hammare och jag och Linnea satt och skrattade i soffan direkt som det låter när Per förklarar hur det gick till, det var bara en smäll med handen mitt på rutan.

Tycker det är lite skönt utan tv:n en kväll för det är lite som en utmaning, är lite tyst just nu faktiskt, har man inte mer att säga varandra? Vad gjorde man förr i tiden utan tv:n? Läste bok? stoppa strumpor?
Tar nog en av de alla böcker ja har börjat med =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar