måndag 16 januari 2012

20 kilo?!?!

japp så mycket har jag gått upp på ett år precis... Det är mycket det, och det märks eftersom ja inte kan ha min gamla kläder och så har det ploppat upp bristningar både på armar och på kärlekshandtagen, men det får ja väl bara för att ja kunde ha mina gamla kläder och bara en liten liten bristning på sidan under hela graviditeten med Snoddas.
Nu är det iallafall stopp för att ja ska växa mer hoppas ja, ja ska iallafall från och med idag att ändra om min kost rejält och försöka röra på mig mer. Hoppas ja kan hålla detta under mina dåliga dagar också.
Jag som person är inte fåfäng och har aldrig brytt mig sådär överdrivet om vad det står på vågen men känner nu att man jag mår inte bra av detta att växa så mycket på så kort tid. Man förlorar lite av det sociala när det inte ens är kul att klä upp sig eller att handla kläder för man tycker att inget passar eller det sitter oskönt.
Jaja nu ska ja inte älta min övervikt för nu har ja börjat gjort något åt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar