onsdag 7 september 2011

Onnnnsdag..

Denna dag har varit så lååång, inte tråkig men lååång. Gjorde hamburgare idag men de vart inte så bra som de brukar, inte mina flarn heller som ja gjorde nyss. Haha i skolan när jag skulle göra vanliga havreflarn fick ja göra om de, ja ja lovar 20 ggr fråga någon i min klass så vet de... Det är nog min akilleshäl:Havreflarn... Synd att jag tycker de är så goda bara... =).
Snoddas har redan fått tre tänder, nyss hade han inga men nu ploppar de upp, för mig spelar det ingen roll i vilken takt allt kommer och växer, men det är skönt för han att han kan få lite bitar av mackor och sånt och äta själv. Alldeles tills nyss fick vi mixa allt eftersom han hade inte en gadd. Det är ju lite mys pys och äta samtidigt vid frukost och inte en i taget.
Ikväll ska ja zappa in på det nya programmet, miljonärerna eller vad det hette, och halv åtta såklart! Per skulle dock kolla på något hajprogram runt åtta.
Det vart ju en riktig cliffhanger idag i mitt absolut numbro one program:Hem till gården, väntar på spänning till imorgon, kanske skulle ta och beställa hem den serien,fast det är ju lite charm att se den på tv:n också. Har ju Frasier på datorn och det rullas om och om varje kväll, har nog sett det helt ärligt varje kväll sen jag och Per vart ihop, säsong efter säsong, tur att är 11st så man hinner glömma bort lite innan man är där igen.

Jaja nu ska ja kolla lite på 4-hjulingar, vi funderar att spendera lite riksdaler i en, några tips på vad man ska tänka på?
Kram

ps.Skänk en krona till min insamling till barncancerfonden(se inlägg ifrån igår, klicka på bannern).ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar