tisdag 6 september 2011

Fond-idé

"Din kappsäck blir min nya friska lungsäck" -Skänk ett ciggpaket till forskning...40:- ... många ideér finns det men måste välja en i taget iallafall innan jag registrerar och kör på det. Men hur ska man marknadsföra detta? Stå på stan? Ringa runt? Hur ska man urskilja sig från mängden av insamlare? Hoppas man får bössor och liknande när man registrerar sin fond. Hade tänkt att göra på det på Cancerfonden.se, vem som helst kan göra det, hur simpelt som helst. Undrar hur mycket man ska satsa på? 2-3 tusen till en början eller? Ja nu ska ja ta mig en funderare... Kom gärna med ideér? Vad kräver du för att ge en slant till välgörenhet?
Är lite nyfiken på vilka som följer min blogg egentligen, så lämna gärna en lite kommentar eller liknande i kommentarsrutan eller något. Man kanske kan samla in pengar så, att man har många läsare...

1 kommentar:

  1. Jag läser din blogg, det vet du. Jag kommer skänka när du gör en egen fond & för mig krävs det att bli personligt drabbad dvs. att vänner & bekanta eller anhöriga blir sjuka. Då får jag upp ögonen iaf! Börja lägg ut länken till din blogg på facebook så får du många läsare. Jag skulle vilja lägga ut din blogg på min facebook men måste få ditt godkännande till det först. Du är underbar, att du orkar kämpa & även för andras skull! Kram

    SvaraRadera