torsdag 28 juli 2011

vilken lättnad..

det var glada besked hos läkaren idag, det "milda"(eller mildare)medlet jag tar som heter Alimnta som jag fått ensamt som en fortsatt behandling har visats fungerat, så den stora tumören i vänster lunga har minskat lite till och de många många små i den högra lungan har blivit lite lite glesare. Så det blir fortsatt behandling av det medlet ett tag till och det känns faktiskt skönt även fast jag är trött på sjukhus nu.
Denna metod som jag har fått är summan av ny forskning direkt från USA, och den funkar, iallafall på mig och ännu, det kommer den ju inte alltid att göra, det går ju till ett visst bara. Men så länge det går bra så är det helt okej.

Nu ska jag fortsätta packa medans min lilla plutt sover. Gissa vad Per gör? Jo så klart håller han på med sitt hangarfartyg,målar,klistrar...haha

3 kommentarer: