torsdag 7 juli 2011

Igår vart

det Liseberg med Blomqvist och hans syster m familj. Jag kände ej för karuseller eftersom jag fick behandling i tisdags men vi spelade lite på hjul(vann ingenting btw). Sen var vi väl i spelhuset resten av tiden, vann över Per i motorcykel race! Är så nöjd över detta eftersom han är ett riktigt spelfreak.
Theodor bröt i hop av trötthet när vi kom hem, så han gick och la sig halv 18, men vaknade av och an sen vid 21-24 och bara var ledsen, tror stackarn drömde mardrömmar. Men han ska ändå gå upp 7-8 varje morgon, konstigt det där, men nu sover han lite igen efter att ha varit uppe och ätit lite gröt och det tror ja han behöver:)

Vi har en riktigt bra fruktaffär nere på gatan och de säljer jordgubbar riktigt billigt denna vecka och jag funderar starkt på att gå ner och köpa lite och göra saft och sylt, men jag vet inte om ja orkar helt ut är lite slö i huvudet idag känner jag. Vi var hos John Och Pernilla i tisdags ju och han hade gjort egen flädersaft och det var så gott med hemgjord saft! Lyx på hög nivå tycker jag.

Riktigt varmt igår , vi hade 27,4 grader i lägenheten, det var så klibbigt, liknande tropisk värme, idag verkar det dock bli lite svalare. Lagom är bäst!

kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar