tisdag 19 juli 2011

Att man..

..kunde ha så mycket nytta av en skrivare =).. Är riktigt nöjd med dagens inköp, har redan printa och scannat mer än jag någonsin trodde att jag skulle göra. Blanketter, bekräftelser, kvitton, jätte skönt ju att kunna skriva ut än att ha det sparat på mejlen jämt.
Bokade hotell i Norrköping Fre-Lör idag med, (John har bokat stugorna till sön-mån redan till oss). Har handlat lite mat till kylen och varit på provtagning, får inga resultat förrän nästa vecka, hoppas allt är bra!

Vi har pratat fram och tillbaka om vi skulle åka utomlands innan Per ska börja jobba, och så idag hittade vi ett kap tyckte jag iallafall så då slog vi till, vart till Grekland eller snarare Zakhyntos 1 vecka med all inclusive. Längtar att få komma bort från vardagen lite men ändå lite nervös att flyga,man borde ju tycka att med min diagnos att ja skulle bli mer modig att göra "risky things" men jag har blivit tvärtom. Att tiden blir nog kort ändå och att jag inte vill påverka den så den blir kortare. Men nu är det bokat och betalt så det är bara att köra på det.
I alla hast kom vi på att vi inte hade någon resesulky att ta med så vi for ut på blocket och fick tag på en nyutlagd riktigt fräsch svart enkel resesulky med sufflett och allt till Theodor för 300kr, som hittat ju!

Nu blir det lite brittisk deckare på 1:an=)...

By the way har ingen mobil på några dagar, min gick sönder, ja tappa bort den, köpte en ny, har beställt nytt SIM-kort, är igång i televärlden inom några dagar!

Kramar!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar