söndag 3 juli 2011

Sunday...

Tillbaka till Gbg, vi kom hem typ två imorse eller vad man säger, skönt att vara hemma igen och inte leva i väskor m.m.
Theodor sover som en stock efter att ha lekt non-stop sen 12 till 19, och P och grabbarna är och kollar på Metallica. Köpte en ny dator idag eftersom min gamla försvann ljudet på när jag och P skulle installera om den, vart en MacBook, fin men lite krånglig att lära sig hur allt fungerar och då har ja ändå övat på Pers MacPro som har samma system..haha kanske är jag som är trög. Men det är ändå kul att pilla på nya saker. Ska börja blogga lite oftare nu har ja tänkt eftersom det är så kul att gå tillbaka och läsa vad man gjorde och kände just då.
I lördags var på den söta Livias namngivardag, det var så perfekt det kunde bli, och det är så roligt tycker jag när man ser så många bebisar/barn på samma ställe, märks att vi blir äldre.
Imorgon ska P på läkarundersökning tills sitt nya jobb, snacka om att de är seriösa här, tror ja jobbade på nordic i ca 9 år och aldrig fick en hälsoundersökning, visst att hans yrke kanske är lite särskilt men hans stora uppgift är inte att dyka på hans nya jobb .
Sedan ska vi åka till Marstrand och vandra och kolla fästningen och mysa lite.

På tisdag ska ja på provtagning+röntgen+träffa Docent/Dr. B+behandling om mina värden är bra, d är de nog tror ja eftersom jag känner mig nästan 100 bara lite trött. Denna behandling är eventuellt den sista tills tumören/-erna växer. Ska bli skönt att slippa gifterna men ändå är det jobbigt att behöva tänka varje dag: -Har det växt idag? -Växer det just nu? -Har det spridit sig?. Nu när man får gifter så vet man ju att chansen att det ska växa är bara en liten procent. Visst att jag kommer gå på kontroller med jämna mellanrum men oron kommer ju att finnas varje dag iallafall för kontrollerna stoppar ju inte mörka tyvärr, bara uppmärksammar. Men man vänjer sig väl med det med. Hoppas det tar ett tag innan det växer så min kropp får vila lite och att våran familj kan få lite vanlig vardag och slippa ränna på sjukhuset hela dagarna. Mår illa bara jag tänker på den byggnaden.

Nu ska ja ta mig ett glas vin och kolla på tv:n en sväng, hoppas det är någon bra film eller något..
Kramar/E


1 kommentar:

  1. Kram på dig vännen & hoppas vi ses snart igen, det var så trevligt:) <3

    SvaraRadera