lördag 17 mars 2012

Tyckte att jag hade tur när jag spräckte baksidan på ajfåånen och inte framsidan men nu efter någon veckas användning har ja kommit fram till att ja måste nog laga den ändå eftersom när man tar kort så reflekterar skärvorna linsen så korten blir ojämna och usla... typiskt

Är på väg tillbaka till verkligheten men känns som det tar längre för varje gång innan man är i riktigt i form. Har trotsat min ork lite denna vecka så det kke man får räkna in också.

Mycket har vi hunnit med, Snoddas fick sin 18-mån kontroll, middag hos John & Pillan, tvättat allt tvätt och nu idag så var vi ut med mat och fika till John och Pillans nya hus som de ska snabbrenovera för att bo i något år sen ska de bygga nytt tror ja är planen.
Tror inte ja skulle orka bygga nytt och vänta och krångla och samtidigt bo där, usch det var som Per sa att man måste verkligen gå in med 120% om man ska klara det.

Imorse var en sån där mysmorgon där vi alla gick upp runt 7 och kollade på Formel 1(Pers choice) och åt frukost och bara mös runt ni vet. Älskarrrrt!

Fick en present av min sambo i veckan, en självuppblåsbar säng(deluxe, måste ja tillägga) som ja kan ha när jag är giftig annars får syster ha den att sova på, så skönt att slippa ligga på golvet!

Lillpysen sover, syster jobbar och Per är ute och kolla Live hockey och dricker bira med grabbarna så nu ska ja krypa ner under filten och en stor kopp te och njuta av ensamheten=) + av lite tv-sällskap om det är något bra som visas.

Sega kramar XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar