onsdag 8 september 2010

Redan Onsdag..,

Trot eller ej men dagarna bara rinner iväg känns det som.



I helgen vart d lugnt, Peder var här i fredags och kolla lite fotboll och tv med oss, lördagen vart d en sväng på stan med Pontus, Peder & Per förstås.Per handlade en jättefin jacka och lite tv-spel. Det sistnämnda spenderade killarna sin tid med resten av kvällen, sj var ja lite trött i kroppen efter allt rännande i asfaltsdjungeln så ja la mig till rätta i sängen framför tv:n..haha usch vad osocial ja e, men ja var upp några ggr och kolla till grabbsen lite. Under söndagen så lärde P mig att spela golf tv-spel, gick bra för mig tycker jag sj iallafall.(inte Per dock=).

Under tisdagen åkte ja ner på stan och rekade ut lite kläder ja ska köpa om någon månad, nu känns det ju inte som någon riktig idé... Sen vart ja lite smittad av Pers spelköp så jag handlade ett Buzz spel, som vi spelade sen på kvällen, d är så kul(btw så vann jag=)
Efter min shoppingrunda så åkte ja upp till min broder och hälsade på i hans nya kontor,kan nog bli riktigt tjusigt.

d va allt så länge, nu ska ja väcka P så ska vi åka till b-morskan.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar