tisdag 4 september 2012

I smyg så:)

Ni som inte vet hur min sambo fungerar så är han väldigt pessimistisk och nästan lite hatfull mot allt som kommer på förslag osv till en början.  Så när jag kläckte ur mig att vi skulle var hundvakt åt Benji (j & p skulle på smekmånad) i tio dagar så kom det en så lång harang som ja inte skulle att nån skulle behöva höra. Men ja förklara att man gör så åt varandra med de man tycker om - man ställer upp! Särskilt när man bor nära varandra så tycker ja det är bättre om han är hos oss ist för hundpensionat så lång tid. Tog även på mig allt ansvar gällande honom så som rastning mm. Ja ja sa väl P då.   Hans personförändring börjar alltid efter någon dag då hans riktiga ja kommer fram, så när Linnea tog med Benji ut till Tjörn för att sova över där en natt så tjatade P på mig Till kvällen att ringa och höra så de skötte Benji och att han mådde bra. När han blir så omtänksam över nåt han kan svära så mycket över så blir jag att le men i smyg för ja försöker att hålla mig från att skratta när han är sån. Sen nu ikväll så var ja tvungen att gå på toa nu innan sista utsläppet av vovven, då hör ja liten svag knack på toadörren, sen Per som säger- jag går ut med Benji nu för han orkar inte vänta på dig!    Efter det så hör manhur han talat med nästan lite bebisröst,-kom då Benji,kom så går vi ut innan vi ska sova för natten lilla gubben, du måste ut och kissa lite.   Ha ha älskar min P!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar