onsdag 1 december 2010

Min utmaning...

(Bilden försvann)
Tack Jenny för denna utmaning...=).. vet ej ifall ja har något nytt att berätta om mig, tror att jag är rätt så öppen med allt... men d kanske är nå nytt för nån

7 saker ni kanske , kanske inte visste om mig:
*Måste alltid rätta till kranar, de måste stå mitt i hon, och diskmedelsflaskan måste vara stängd.
*Trodde länge att Nederländerna var Lettland,Estland och Litauen.(Uppmärksamma tempus)
*Äter hellre hemmagjord spaghetti och köttfärssås än pizza
*Tycker mycket mycket om att spela spel
*Blir väldigt nervös när ja ska ringa och fixa saker när andra hör, brukar oftast gå iväg, eller in i ett annat rum.
*Att jag är väldigt väldigt blyg och rodnar lätt och ofta, även fast det inte ens är pinsamt eller jobbig situation
*Att jag ville bli delfinskötare när ja var yngre=)
Kom inte på något roligt..sorry..haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar