fredag 3 augusti 2012

Ångest

Inatt har ja haft så svårt att sova, men kan tänka mig att det är en kombo av min medicin och sen att jag känner lite panik ångest inför min behandling. Undrar hur länge det tar och hur många stick det blir denna gång. Har redan blivit stucken 7 ggr de senaste två dagarna i och med skiktröntgen 4st) sen ett vanligt blodprov(2st) sen ett extra lever prov. Och det sistnämnda är ja lite spänd över eftersom det har varit lite upp och ner med just det värdet men jag ska vara nöjd för det är det enda som visar att ja fått cellgiftet och det är inte vanligt. Eftersom det är ju rätt hårt för kroppen och särskilt i mina mängder så min kropp verkar ju klara detta helt ok. Men som sagt om detta värde ej blir bra nu så får ja avbryta min behandling och det vill ja verkligen inte!!! Väntar också på min datomgrafi röntgen av min mage men den skulle dröja ca sex veckor, lungorna såg helt ok ut, tumörerna och alla dess barn hade stannat av, och tom krympt lite tyckte min läkare men som hon sa, hon kanske ser det hon vill se :), nuförtiden krymper det i så små portioner så man knappt ser det. Så som sagt idag blir det gift omgång sen semester i Gusselby! Skönt att komma ut på gräs en stund:). Nu sk ja försöka somna om en stund innan dagen verkligen gryr och sätts igång. Wish me luck! ❤

2 kommentarer:

  1. Vi hejjar på dig fortfarande! Glöm aldrig det!! Kram Sonja

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag längtat efter att du skrivit något! Hoppas behandlingen gick bra! Kram på dig från oss

    SvaraRadera