måndag 28 maj 2012

MoRsDaG

Igår var det som alla vet morsdag, jag var så fräck så ja hade önskat mig en elvisp och det fick ja och ett rött linne av min P och lille T, sen på eftermiddagen så fick ja en bukett liljekonvaljer och en massa massa trisslotter av syster, så gulligt av henne! Tack mina fina för det.
Frukost på sängen hoppade vi eftersom Perta hade varit på svensexa för John dagen/kvällen/natten innan så han var lite "seg" kan man säga. =)
Men kul hade det haft, John hade fått en simhopps-lektion av ett proffs och sen fått styrt ett eget plan uppe i luften helt sj, sen vart det väl utgång för hela slanten.

Imorse var ja på Mölndals sjukhus för en skelettröntgen, där de ska mäta mitt skelett och kolla om ja har benskörhet eller om det är på g att bli det efter all kortison.
Den undersökningen var helt ljuvlig, man fick besvara lite frågor sen ligga på en bänk och andas, och sedan hålla andan medan en tystgående apparat åkte över och runt en, tänk om alla undersökningar kunde vara så.

Snart dags för behandling igen, är inte sugen alls, sen måste ja börja söka jobb och ordna den biten. Allt känns lite rörigt just nu i mitt liv med alla bollar i luften som måste landa i rätt händer.
Men Juni är en rolig månad,mycket inplanerat bla:möhippa, Ullareds jaktmässa,Dop, Min älskling fyller halvjämt=),midsommar, träffa lite släkt som bor en bit iväg, spendera lite härlig tid i Gusselby och lite mer saker.

Nu Hem till gården sen en lång lång promenad med syster, Snoddas och Benji.

Soliga hälsningar/E<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar