onsdag 11 november 2009

höst/vinter

Ja nu tycker jag att det är mittemellan.. kallt och ruggigt iallafall.. Jobbet knallar på och kärleken blomstrar... Inget känns lika tungt längre när nånting händer, ja mena har trasa bilen lite, hade inge vatten förra veckan, men så länge ja får prata med my hone varje dag så känns allt annat bara som småsaker.. härlig känsla...

På tal om något helt annat, har ni tänkt på en sak... Om ni betalar för en vara som kostar tex: 19.90 så betalar ju du 20.00, ingen växel, då tjänar ju företaget 10 öre, nu kanske ni tycker jag är småsint men tänk hur mycket pengar det blir om alla köper en sån sak varje dag på ett år.. Det blir ju pengar dom inte behöver skatta för eller redovisa , el jag kanske har fel, detta är bara en tanke, ni kanske vet nå annat som kan förklara detta...

Jag och Cege ska på bio på fredag den 13:de, Paranormal Activity hette den tror jag(reserverar mig för stavningen;)) Riktigt scary sägs det,,ska bli kul.. kolla på tåg till Gbg efteråt men det kosta ca 400 spänn och tog ca 9h med 5 byten så tror nog att ja väljer att åka på lördag morgon ist....
Längtar så efter min P, ni kanske tycker ja låter lite mesig, men har aldrig riktigt känt såhär... Vi har varit ihop nu i över 4 månader och ja lovar att vi har varit med om mycket..haha .. nog mer än vad de flesta är med om på en mycket längre tid...

Längtar till julen som fan, inte klapparna och sånt utan bara känslan ni vet, gemenskapen... och maten kanske;)


hej svej från en lite halvtrött tjej

1 kommentar:

  1. Nej men ser man på ser man på :) Keep up the good work! Löve U! Pussen på sig

    SvaraRadera