onsdag 13 maj 2009

onsdag onsdag

Onsdga idag,tisdag igår och torsdag imorgon.. fan va fint med torsdag, är nämligen ledig sen tills på tisdag hoppas ja om ja får min ledighet beviljad på söndag, skulle varra bra fint med lite slapp tid( el tid som man kan använda och göra lite hemma..)

Puff ska hjälpa mig med sovrumsgolvet, och john med min gå-in-garderob..tack så mycket... d blir ju i juni/juli,men längar som faaaaan...
Gräsmattan som ja sådde har inte växt någonting.. skittråkigt, man går ju och kollar och väntar varje dag...

Idag har ja varit och kollat på Peach fölisbebis, riktigt riktigt söt...bebisar är ju så otroligt söta, ialla sorter och raser..tänk sen när man får en.. har fundera mycket över alla ting, har nog inte tid med varken kille el bebis el valp på ett bra tag.. huset tar lite mer av min tid, fast d känns riktigt bra nu... har beställt grävning till min parkering, skönt å kunna ta hem folk och slippa köra upp på gräsmattan, blir så lerigt och dant...

Syrran fyller 18 jordsnurr imorgon, helt sjukt,, ska hon gå på krogen nu alltså? ;)

Imorgon är det Vårruset som gäller, är inte så laddad kanske men d ordnar sig väl det med tills det är dax.. har fan struntat i allt som heter träning för tillfället.. men man kan ju flanera runt också..

Ska ta tag i min bloggskrivning nu.. men just nu Nu ska ja börja med matlådan, blir nog köttfärspaj el något liknande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar