måndag 13 april 2009

Påsken..

Fredag: Jobbade, sen kom ja hem till ett dukat bord, min bror hade lagat pasta m. rökt lax.. d va smaskens! Sen tog ja tag i att tvätta min lånade bil av mina föräldrar eftersom min är på verkstaden, d behövdes verkligen,lerkocker å stänk överallt...Riktigt lerigt hos mej nu!!! Nöjd vart ja när ja vart klar!
Jag var ju hundvakt så Lottie kom över en sväng å drack vin,å mer vin.. tur som ja hade kom mina päron hem tidigare, så ja å Lotta drog ut på Bistro.. 30+ var det men riktigt kul.. så roligt att gå ut bara så där, impulsivt så blir det allid som roligast.. Snälla Göran hämta oss..tack! han ställer alltid upp, vilken kille! Fick lite sista-dansen-mys;)

Lördag: Var upp tidigt,pigg som en gnu... slappa på altanen med familjen, Maria å Siri kom ut en sväng, Siri hittade en äckligt stor sork! usch va riktigt nasty... Hängde med Maria,bror m kompisar på strandpromenaden med en glass i handen och solstrålar i ansiktet.. fan d ä så rart...

Söndag: Kämpa mej upp i sängen till jobbet..usch va hårt d va.. tänkte på Sandrew som hade tagit ledigt,vart lite avis för stunden..men dagen flöt på med lite lek å tankeverksamhet;).. Kom hem till mor å far och dom hade precis tänt grillen, d kan inte bli bättre;)
Vila lite sen åkte ja in på privatbio och såg Yes-man med ett trevligt sällskap..cozy cozy...

Nu idag så är ja ledig..finfint;) men tyvärr så har solen gått i moln(är ju typiskt bara för att man är ledig)..
Har precis lagt in nygjorda limpor i ugnen, så d vankas lite frukost med familjen, så kul att ha alla samlade;)Sen blir d väl tvättning och städning för min del.. Fast d går d med, som ja brukar säga,med hög bra musik går allt lekande lätt..

över och ut//Miss E

1 kommentar:

  1. Det var sjukt skönt att vara ledig igår...var i solen heeela dagen. Men mina tankar for åt erat och stålarnas håll ganska många gånger under dagen....men det var skönt att vara ledig faktiskt:). Ses imorrn...Puuusss

    SvaraRadera